Voor Restaurant SOMA en Daebak BBQ heeft JKC Media een krachtige, tweeledige webstrategie uitgerold, gebaseerd op één slim, aanpasbaar fundament. Dit maakte het mogelijk om zowel het nieuwe Asian-fusion restaurant SOMA in Maasbracht als het reeds gevestigde Korean BBQ restaurant Daebak BBQ in Utrecht te voorzien van een website die perfect past bij hun merk en doelstellingen.
Alle gemakken zijn ingebouwd: van directe links naar de reserveringsapp en WhatsApp tot naadloze koppelingen met Instagram en geautomatiseerde weergave van positieve Google Reviews. Dit alles draait op een flexibel WordPress systeem waarmee de klant de websites eenvoudig zelf kan beheren en, niet onbelangrijk, waarmee toekomstige restaurants snel en efficiënt kunnen worden toegevoegd.
Het resultaat is dat beide restaurants een digitaal visitekaartje hebben dat niet alleen de sfeer en kwaliteit overbrengt, maar dat vooral klanten en sollicitanten overtuigt om de volgende stap te zetten.
Wil jij net als Restaurant SOMA en Daebak BBQ een website die werkt én overtuigt? Neem contact op met JKC.